آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

یــادش بـخیــــــر « قـدیمـــــا »
آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

یــادش بـخیــــــر « قـدیمـــــا »

مجله کیهان بچه ها

توضیح کلی : 


یادش بخیر قدیما

یک دوره ای بود حدود ده دوازده سال پیش که منتظر میموندیم سه شنبه از راه برسه و  کیهان بچه ها رو از دکه مطبوعاتی بخریم و بخونیم.

 

تصویر اصلی :

  

(تصویر شماره 1)

کیهان بچه ها

   

تصاویر بیشتر : 

 

(تصویر شماره 2)

کیهان بچه ها

 

(تصویر شماره 3)

کیهان بچه ها

 

(تصویر شماره 4)

کیهان بچه ها

 

(تصویر شماره 5)

کیهان بچه ها

 

(تصویر شماره 6)



(تصویر شماره 7)



(تصویر شماره 8)



(تصویر شماره 9)



توضیحات بیشتر : 


کیهان بچه‌ها مجله‌ای ویژه کودکان است که موسسه کیهان آن را از دی‌ماه سال ۱۳۳۵ در تهران منتشر می‌کند. نخستین سردبیر این نشریه جعفر بدیعی بود.

این هفته‌نامه از سال ۱۳۵۷ و بعد از پایان اعتصابات سراسری مطبوعات سری جدید خود را آغاز نمود. جعفر بدیعی صاحب امتیاز و سردبیر و عباس یمینی شریف مشاور این مجله بودند.[۱] سکان هدایت کیهان بچه ها از سال ۱۳۶۱ تا سال ۱۳۹۲ بر عهده زنده یاد امیرحسین فردی بود که توانست با فراخوان نویسندگان کودک و نوجوان از هر طیف، سن و سلیقه، دوران درخشان این هفته نامه را خلق نماید که تربیت بسیاری از نویسندگان پرتوان و خلق بسیاری آثار فاخر حوزه کودک و نوجوان، یادگار آن دوران بوده است. داستان‌های دنباله‌دار برای کودکان و داستان‌های مصور و جدول کودکان از قسمت‌های جالب این مجله بود. طی سالیان گذشته ضمیمه شاپرک که مخصوص خردسالان می‌باشد نیز همراه کیهان بچه‌ها و در صفحات میانی آن چاپ می‌شود.

(منبع:ویکی پدیا)


لینک های مرتبط : 


دانلود شماره 48 - 21 مردادماه 1359  (حجم: 7 مگابایت)



کلمات کلیدی :  دانلود عکس های مجله کیهان بچه ها ، نشریه کیهان بچه ها ، نشریه های قدیمی ، جلد مجلات قدیم، مجله کیهان بچه ها، مجله ی قدیمی کودکان، نشریه کودکان، ماهنامه کودکان، کیهان ویژه کودکان، گیهان بجه ها، مجله مخصوص بچه ها، نشریه ی تخصصی کودکان قدیم، download pictures of Majale keyhan bache ha, majale ghadimiye koodakan, nashriye koodakan, mahname koodak, keihan bache ha,keihaan bacheha,keyhaan bache haa,keyhan bacheh ha,Journal cosmic kids, the oldest of the children, Journal of Pediatrics, Journal of Pediatrics, Pediatric Intensive universe, Gyhan kids, magazines for children, Journal of Pediatrics old

نظرات 15 + ارسال نظر
احمد 30 خرداد 1394 ساعت 12:35

دست شما درد نکنه خدا پدر و مادر شما رو بیامرزه که ما رو به روزهای قبل انقلاب بردید. آخ یادش بخیر : آخ یادش خیر.

فاطمه کیخسروی 6 آبان 1394 ساعت 20:34

مجله خیلی خوبی که رقیب اطلاعات دختران وپسران بودچون پدرم درروزنامه اطلاعات کارمیکرد من همیشه درزمینه مطبوعات به روز بودم درکودکی انتظار برای خواندن مجله کودکان شیرین بود اتنظارطولانی میخواستیم ببینیم وقتی بزرگ شدیم چه میشویم حالا میبینیم هیچ نشدیم یاد مجلات کودکان همیشه درذهن ما زنده میماند

تینا 8 آبان 1394 ساعت 11:49

با سلام
من خیلی دنبال یکی از شماره های این مجله هستم ولی متاسفانه تو هر جا سرچ میکنم پیدا نمیکنم
خیلی برام مهمه آخه حتی سایت خود کیهان بچه ها هم نداشتا
شماره 2455 ک ماله 12 مهر 1384
پشت مجله تبلیغ شرکت فافا هست ، تصویر بالا سمت چپ منم خیلی دوس دارم داشته باشم مجله رو بصورت پی.دی.اف اگه امکانش هست برام به آدرس ایمیلم بفرستید
ممنونم
Tinaes1998@Gmail.com

جواد 21 آذر 1394 ساعت 19:53

32 سال پیش من با دوبرادرانم کیهان بچه ها می خواندیم عجب روزهایی بود من پنج تا دو ریالی به مغازه بالاتر از منزلمان می دادم و یه مجله حدود 60 برگی کیهان بچه ها می گرفتو و برادر بزرگم با هیجانی خاص آن را برامون می خواند طوری که لذت خواندن کیهان بچه ها از تلویزیون نگاه کردن هم برام خوشایند تر بود. جواد فروغی هستم از همدان

من تمام شماره های کیهان بچه های سالهای 1365-1366-1367-1368 را دارم. گاهی یکی از آنها را سر کلاس می برم و داستانهایش را برای دانش آموزانم می خوانم. خیلی خوششان می آید. آنروزها کیهان بچه ها را جلدی 2 تومن می خریدیم بعدها شد 4 تومن. یادش بخیر عجب دورانی بود.

فریبرز 3 دی 1395 ساعت 11:37

درود بر خانم معلم از مشکین شهر
کاش این مجلات رو اسکن میکردید تا ما هم بتونیم از آنها استفاده کنیم
خیلی دنبال این مجلات هستم

hadyis 19 دی 1395 ساعت 10:30

سلام تینا خانم؛
من اون مجله کیهان بچه ها شماره 2455 که تاریخ 12 مهر 1384 چاپ شد رو دارم. اگه خواستید تماس بگیرید.
haa.dey@gmail

آمنه قاسمی 15 تیر 1396 ساعت 21:28

سلام و عرض ادب،در یکی از جلدهای مجله کیهان بچه ها،در مورد عموی من مطلبی نوشته شده،اگر اون رو در دسترس دارید با فورمت پی دی اف یا حتی فیزیک آن ممنون میشم!
نام عموی من شهید بهمن قاسمی بود که در مورد ایشون در جبهه و شهید ذاکری نانی صحبت کرده بودند!
با تشکر.

محمد 16 شهریور 1396 ساعت 11:19

نشانی کانال رسمی کیهان بچه ها

@keyhanbacheha

الهام 25 شهریور 1396 ساعت 11:06

سلام من الهام هستم.33 ساله.یادش بخیر.چه روزهایی خوبی بود:(.من تاسفانه دچار بیماری افسردگی وابسته به ژنتیک هستم.پزشکم برای درمان روحی خاطرات خوب گذشته رو برای من مرور میکنند. به ایشان گفتم یکی اززیباترین داستانهی بچگی من افسانه شهر طلایی بود.در مورد دختری بنام رامونا که وارد یک غار میشن و قصه شروع میشه.الان خیلی مایلم مجددا اون داستان رو پیدا کنم.ممنون میشم اگر کسی اون شماره رو برای من pdf بفرسته.هزینه رو هم قبول میکنم. احتمال میدم در دهه 70 بود و تقریبا با قصه های نخودی.کاش بشه این ارزوی منم براورده بشه.ممنونم از همه دوستان

مهدى تىمورى 13 آبان 1396 ساعت 00:53

لطف کنىد بمن اطلاع دهىد جگونه مى توائم کىهان بچه هاى سالهاى ١٣٣٥/١٣٣٦ و١٣٣٧ را داشته باشم،خىلى ممنون

آرزو 14 فروردین 1399 ساعت 03:50

سلام.
من برای یه پروژه به شماره‌هایی از کیهان بچه‌ها سالهای ۱۳۳۶، ۱۳۴۶، ۱۳۸۱،۱۳۸۶ نیاز دارم. ترجیحا شماره‌هایی مربوط به فروردین، مرداد و آذر ماه.
اگه بتونین کمکم کنید به این شماره ها دسترسی پیدا کنم ممنون میشم.

اکبر 8 دی 1399 ساعت 20:34

سلام بر دوستان مشترک
خود سایت کیهان بچه ها داره به ما
بچههای دیروز کم لطفی می کنه.
با این همه امکانات و این همه تقاضا، به راحتی می تونه تمام شماره های قدیم رو قابل دسترسی کنه و درآمدزایی هم براش درست میشه.
ولی افسوس. ...

وحید قهرمان 23 اسفند 1400 ساعت 09:39

با سلام
ممنون اگر دوستانی مجلات کیهان بچه ها دهه 4 تا 60 را کامل دارند لطف می کنند که ترجیها به صورت فایل به اشتراک بگذارند. بنده تعدادی از این سالها را به صورت فایل دارم که می توان برای علاقه مندان ارسال کنم.

وحید قهرمان 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:25

سلام. اگر دوستان ارشیو کامل مجله را در اختیار دارند( از ابتدا تا دهه 70) ممنون می شوم با بقیه با شرایطی که مایلند به اشتراک بگذارند. من تعداد محدودی از شماره ها دارم و البته در اینده نزدیک از ارشیو مجلس قرار است ارشیو مجله را بین دهه 40 تا 90 کپی کنم که کاملا رایگان در اختیار علاقه مندان خواهم گذاشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد