آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

یــادش بـخیــــــر « قـدیمـــــا »
آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

یــادش بـخیــــــر « قـدیمـــــا »

ژان کلود ون دام

توضیح کلی : 


ژان کلود ون دام - ابرقهرمان دوران نوجوانیم


تصویر اصلی :

  

(تصویر شماره 1)

مبارزه ژان کلود

  

تصاویر بیشتر :

 

(تصویر شماره 2)

ژان کلود ون دام


(تصویر شماره 3)

عکس ژان کلود

 

(تصویر شماره 4)

ژان کلود وان دام

   

توضیحات بیشتر : 


ژان کلود وَن دام معروف به فرانکی با نام شناسنامه‌ای ژان-کلود کمیل فرانسوا ون ورنبرگ (متولد: ۱۸ اکتبر ۱۹۶۰ در بروکسل) بازیگر و رزمی‌کار بلژیکی است. او بیشتر بخاطر استعدادش در هنرهای رزمی و بازی در فیلم‌های اکشن شناخته شده‌است. از جمله مشهورترین فیلم‌های رزمی وی می‌توان به ورزش خون (۱۹۸۸)، کیک‌بوکسر (۱۹۸۹)، سرباز جهانی (۱۹۹۲)، هدف سخت (۱۹۹۳)، مبارز خیابانی (۱۹۹۴)، پلیس زمان (۱۹۹۴)، مرگ ناگهانی (۱۹۹۵) و جدیدترین فیلم وی، یک‌بارمصرف‌ها ۲ (۲۰۱۲) اشاره نمود.


کودکی
ژان کلود ون دام متولد شهر سنت آگاتا برخم در بروکسل (در بلژیک) است. وی پسر ایلیانا و اوژن بود که شغلش حساب‌داری بود.
وی از ۱۰ سالگی فعالیت خود در عرصه هنرهای رزمی را با ثبت‌تام در مدرسه شوتوکان کاراته آغاز نمود. سبک وی شامل کاراته و کیک‌بوکسینگ می‌شود. در نهایت وی توانست کمربند مشکی خود را در کارراته بدست آورد. سپس شروع به کار با وزنه‌ها کرد تا بدنش را از لحاظ فیزیکی تقویت کند و بخاطر این کار تواسنت عنوان آقای بلژیک را در رشته بدنسازی ازآن خود کند. همچنین در سن ۱۶ سالگی روی به رقص باله آورد و به مدت پنج سال در این رشته کار می‌کرد. خود ژان کلود در مورد رقص باله می‌گوید: رقص باله یک هنر بوده ولی در عین حال، یکی از سخت‌ترین ورزش‌های دنیاست. اگه بتوانید تمرین‌های باله را تحمل کنید، می‌توانید تمرین‌های هر ورزش دیگری را هم تحمل کنید.


هنرهای رزمی
در سن ۱۱ سالگی ژان کلود به مرکز ملی کاراته در بلژیک پیوست. وی به مدت چهار سال در این رشته فعالیت کرد و تواسنت برای تیم کاراته بلژیک عناوینی را کسب کند. سپس فعالیت خود را به هنرهای رزمی دیگر همچون کیک‌بوکسینگ و فول‌کونتاکت کاراته گسترش داد.


فعالیت کاراته
در سن ۱۵ سالگی ون کلود شروع به شرکت در مسابقات کاراته کرد. وی توانست رکوردهای خوبی از خود بجای بگذارد که از ان جمله می‌توان به رکرود ۴۴ پیروزی و تنها ۴ شکست در مسابقاتش اشاره نمود.
ون دم در ۲۷ دسامبر ۱۹۷۹ موفق شد با عضویت در تیم کاراته بلژیک، قهرمانی مسابقات کاراته اروپا را بدست آورد.
همچنین در مسابقات قهرمانی دیگر، وی در یک‌سری مسابقات سه‌روزه موفق شد ۲۵ حریف خود را شکست دهد ولی به دلیل این‌که بازی آخر را باخت، به جایگاه دوم رتبه‌اش کاهش پیدا کرد.


کیک‌بوکسینگ و فول‌کونتاکت کاراته
فعالیت وی در فول کونتاکت از سال ۱۹۷۷ شروع شد. از همین سال تا ۱۹۸۲ وی موفق شد رکورد ۱۸ پیروزی (ناک‌اوتز) و یک شکست را ثبت کند. در طول فعالیت ۵ ساله او در این رشته، ون کلود تنها یک‌بار شکتست خورد و آن هم در مسابقه‌ای با شرمت برگمان بود. وی در سال ۱۹۸۲ خود را از مسابقات بازنشسته کرد.

تا سال ۲۰۰۹ ون کلود در آرزوی بازگشت به مبارزات و مبارزه با سومراک کامسینگ بود. این مسابقه بین این دو چندین بار به تعویق افتاد. در دسامبر ۲۰۱۲ ون کلود در بین اعضای تیم کامسینگ دیده شد.


بازیگری
در سال ۱۹۸۲، ون کلود به همراه دوست دوران کودکیش، میشل قیصی به امید ستاره سینما شدن به آمریکا مهاجت می‌کنند.


زندگی شخصی
در اواسط دهه ۱۹۹۰ بود که به قول خود ون کلود، استرس ناشی از بازی در فیلم‌ها، وی را به مصرف کوکائین معتاد کرد. این اعتیاد باعث شد که تا سال ۱۹۹۶ وی روزی ۱۰ گرم از این ماده مخدر مصرف کرده و مبلغی حدود ۱۰.۰۰۰ دلار را هر هفته صرف خرید آن کند. وی در سال ۱۹۹۹ بخاطر رانندگی در حالت غیر عادی از سوی پلیس بازداشت شد. تلاش وی برای ترک اعتیاد موفق نبود و این شکت وی را مجبور به انتخاب روش سخت کرد، روش ترک ناگهانی مصرف و ورزش کردن. ون کلود همچنین مبتلا به اختلال دوقطبی است.

ژان کلود پنج بار با چهار زن مختلف ازدواج کرده است. وی تا سال ۱۹۹۲ با همسر سومش، گلادیز پرچگیز که یک بدنساز بود ازدواج کرده بود و سپس وی را رها کرده و وارد رابطه‌ها دیگرش می‌شود. این زوج مجددا در سال ۱۹۹۹ با هم ازدواج می‌کنند. این زوج هم‌اکنون دو فرزند به نام‌های کریستوفر (متولد ۱۹۸۷) و بیانکا (متولد ۱۹۹۰) هستند.

(منبع:ویکی پدیا)


لینک های مرتبط : 

_



کلمات کلیدی :  جان کلود، عکس های ژان کلود ون دام، عکس ژان کلود وندان، بیوگرافی ژان کلود ون دام، زندگی نامه ژان کلود ون دام، عکس های ژان کلود واندم، جان کلودوندام، جان کلود واندام، دانلود عکس های ژان کلود وان دام، تصاویر کمیاب و بسیار زیبای ژان کلود ون دام، آلبوم ژان کلود ون دام، ژان کلود وَن دام یا جان کلود ون دام، معروف به فرانکی،  گالری عکس ژان کلود وندام، رندگینامه جان کلود ون دام، jan klod, aks haye jan klod van dam, aks jan klod vandan, biography jan klod van dam, zendegi name jan klod van dam, aks haye jan klod vandem, jan klodvandom, jan clod vandam, danlod aks haye jan cload vaan dam, franki aks, John Claude, Jean-Claude Van animal pictures, photo Jean-Claude citizens, Biography, Jean Claude Van Dam, biographies Jean-Claude Van Dam, photography by Jean Claude Vandm, John Klvdvndam, John Claude Vandam, download Jean Claude Van Dam Photos, Pictures rare and very beautiful Jean-Claude Van Dam, albums Jean Claude Van Dam, Jean-Claude Van livestock or John Claude Van Dam, known as Frankie, photo galleries, Jean Claude Vndam, Rndgynamh John Claude Van Dam

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد