آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

یــادش بـخیــــــر « قـدیمـــــا »
آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

یــادش بـخیــــــر « قـدیمـــــا »

سریال محله برو بیا - محله بهداشت

توضیح کلی : 


محله ی برو بیا و محله بهداشت رو کسی یادشه؟

هپلی رو یادتونه؟ یه میکروب بود! 

شخصیت های دیگه هم داشت مثل: سوپرمن، انسان اولیه، کیمیاگر

یادش بخیر


تصویر اصلی :

   

(تصویر شماره 1)

تصاویر بیشتر :


(تصویر شماره 2)

 

(تصویر شماره 3)


توضیحات بیشتر : 


محله بروبیا از فیلم‌های ساخته شده و موفق بعد از انقلاب است. در این فیلم علایم راهنمایی و رانندگی را به صورت طنز به بچه‌ها یاد می‌دهد. نویسنده این فیلم بیژن بیرنگ می‌باشد. فیلم محله بروبیا ۱۲ قسمت بود. در ادامه مجموعه محله بروبیا , مجموعه بهداشت درست شد در این مجموعه چند شخصیت دیگر به فیلم بروبیا اضافه شد.


بازیگران:
آقای تابلوکار:رضا ژیان: کسی که عقیده داشت که باید جای درخت تابلو کاشته شود و او نیز تابلوهای تقلبی را به آقا حسین (بقال محله بروبیا) می‌فروخت. او نیز در نقش کیمیاگر اعظم نیز بازی می‌کرد.
پسر باهوش یونانی! =آتیلا پسیانی: ابتدا خنگ بود ولی بعد از مدّتی باهوش شد.
سرکار:فردوس کاویانی: پلیس راهنمایی و رانندگی ای که آقا حسین به او خانه اجاره داده بود و او نیز در نقش پدر پسر باهوش یونانی بازی می‌کرد.
حسن:اکبر عبدی: بچه‌ای پرخور و چاق و نیز در نقش انسان اولیه نیز بازی می‌کرد. انسان اولیه در لابه لای جنگلها زندگی می کردو شیری نیز هر از چندگاه در کنار خانه او نعره می‌زد.
مجتبی:حمید جبلی: از دوستان حسن و کله و نیز نقش پسر کیمیاگر را بر عهده داشت که پدرش او را «سببی» صدا می کرد و او کیمیاگر(رضا زیان) را ابوی (پدر) خطاب می کرد.

و

محمود جعفری
مرتضی ضرابی
حسین پناهی
فاطمه نقوی

(منبع:ویکی پدیا)


مجموعه تلویزیونی «محله بهداشت» به کارگردانی داریوش مودبیان و حسین فردرو سال 1363 ساخته شد.به گزارش خبرآنلاین، در این سریال محبوب گروهی بازیگر جوان مانند اکبر عبدی، حمید جبلی، آتیلا پسیانی و... نقش‌آفرینی کردند که بیشتر آن‌ها بعدها چهره‌های شاخص سینما، تئاتر و تلویزیون شدند.
«محله بهداشت» به دنبال موفقیت «محله برو و بیا» ساخته شد. زنده‌یاد مسعود رسام تهیه‌کننده «محله بهداشت» و بیژن بیرنگ نویسنده آن بود.
داریوش مودبیان و حسین فردرو «محله بهداشت» را کارگردانی کردند. مودبیان کار در تلویزیون را از سال 1360 با برنامه‌ای با عنوان «زنگ مدرسه» آغاز کرد. او یک سال بعد برنامه «بزرگ‌ترها و کوچک‌ترها» را ساخت و بعد در 1362 «محله برو و بیا» را کارگردانی کرد. «محله بهداشت» اوج کار او و گروه معروفش بود.

(منبع: جام جم آنلاین)


لینک های مرتبط :

_



کلمات کلیدی :  دانلود تیتراژ سریال محله بروبیا، محله برو بیا هپلی، عکس های سریال محله برو بیا، محله برو بیا هپلی، دانلود تیتراژ سریال قدیمی محله برو بیا، اسامی بازیگران سریال محله برو بیا، عکس قدیمی از پشت صحنه سریال محله برو بیا، دانلود کلیپ سریال کودکان محله برو بیا،سریال آموزنده بچه های دیروز، همه چیز درباره سریال محله ی برو بیا، کارگردان و عوامل سریال محله برو بیا، aks haye serial mahale boro bia, download titraj seial koodakan mahale boro bia, download clip serail mahaleye boro bia, serial amoozande bache haye dirooz, Serial photographs of the neighborhood go here, download television series Let's Go Old Quarter, a neighborhood serial actor names Gotta Go, Gotta Go old photos from behind the scenes neighborhood serial, serial clips neighborhood children go Come on, kids educational series yesterday

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد