آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

یــادش بـخیــــــر « قـدیمـــــا »
آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

آرشیو کاملی از خاطرات مشترک ایرانی ها

یــادش بـخیــــــر « قـدیمـــــا »

سریال قدیمی سلطان و شبان

توضیح کلی : 


شما هم این سریال رو دنبال میکردین؟؟؟ بهرحال من که دنبال نمیکردم...خخخخخ..

میگن قراره سری جدیدش هم ساخته بشه


تصویر اصلی :

  

(تصویر شماره 1)

سریال قدیمی سلطان و شبان

 

تصاویر بیشتر :  

 

(تصویر شماره 2)

سریال سلطان شبان


(تصویر شماره 3)

سریال های قدیمی - سلطان و شبان

  

(تصویر شماره 4)

سریال کمدی قدیمی ایرانی- سلطان و شبان 2

   

(تصویر شماره 5)

عکس پشت صحنه سریال سلطان و شبان

توضیحات بیشتر : 

 

سلطان و شبان یکی از سریال‌های محبوب دههٔ ۶۰ تلویزیون ایران در ژانر کمدی است که تولید آن در سال ۱۳۶۰ توسط گروه فیلم و سریال تلویزیون آغاز و در سال ۱۳۶۱ به پایان رسیده و در همان سال نیز از شبکهٔ اول سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است. مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ به اتفاق یکدیگر فیلمنامهٔ این سریال را در قالب افسانه‌ای کهن نوشته و داریوش فرهنگ آنرا کارگردانی کرده است.

 

عوامل تولید

کارگردان: داریوش فرهنگ - نویسندگان: مهدی هاشمی و داریوش فرهنگ - آهنگساز: بابک بیات

 

خلاصه داستان : سلطانی کوته‌فکر و خوشگذران کابوس عجیبی می‌بیند و خوابگزار اعظم تعبیر آنرا تیرهای بلایی می‌داند که در تاریخ معینی از ماه بر سرش فرود خواهند آمد. سلطان از این موضوع وحشت کرده و در بستر بیماری می‌افتد. وزیر اعظم، سلطان بانو و خوابگزار اعظم راه‌حل این مشکل را جایگزین کردن شخص دیگری به جای سلطان می‌دانند تا خطر بگذرد. پس همای سعادت را رها می‌سازند و پرنده بر شانهٔ شبان ساده‌دلی فرود می‌آید که شباهت غیر قابل تصوری به سلطان دارد. شبان را به قصر آورده و ردای سلطانی بر او می‌پوشانند و سلطان را نیز در جامهٔ شبانی به ده او می‌فرستند. تلخک و دوست کاتبش که متوجهٔ تغییر رفتار سلطان شده‌اند به جستجوی حقیقت می‌پردازند و تلخک جانش را در این راه از دست می‌دهد. کاتب که به ماهیت اصلی سلطان جدید پی برده است او را از اصل ماجرا باخبر می‌سازد و با هم نقشه‌ای برای از بین بردن درباریان و رهایی زندانیان طرح می‌کنند. وزیر اعظم کشته می‌شود و سلطان بانو خودکشی می‌کند. از سوی دیگر سلطان اصلی که عادت به زندگی روستایی ندارد در ده شیرزاد شبان خرابکاری به بارآورده و پس از دریافت کتکی مفصل، توسط اهالی از ده رانده می‌شود. در این میان خوابگزار اعظم مژده می‌آورد که آن تاریخ شوم گذشته و جان سلطان از تیرهای بلا در امان مانده است. سلطان و خوابگزار به قصر باز می‌گردند و کاتب به استقبالشان می‌آید. سلطان که از این موضوع تعجب کرده سراغ درباریان و ملازمانش را می‌گیرد و پاسخ می‌شنود که همگی در سیاهچال هستند. سپس کاتب با لبخندی درهای تالار را گشوده و زندانیان رها شده از بند با تیغ‌هایی بران به سمت سلطان حمله‌ور می‌شوند. کابوس سلطان به حقیقت پیوسته است.

 

لینک های مرتبط : 

   

دانلود  موسیقی تیتراژ آغازین سریال

 

مدت زمان پخش : 2:33 دقیقه

حجم فایل : 1.17 مگابایت


مشاهده و دانلود سکانسی از سریال


مدت زمان پخش : 3:00 دقیقه

حجم فایل : 14 مگابایت

   


کلمات کلیدی :  دانلود تیتراژ قدیمی سریال افسانهٔ سلطان و شبان با لینک مستقیم ، مجموعه تلویزیونی "افسانه سلطان و شبان" به کارگردانی داریوش فرهنگ ، سریال سلطان و شبان ، مهدی هاشمی در نقش سلطان / شیرزاد شبان ، Afsaneye Soltan Va Shaban, Download titraj Afsaneye Soltan Va Shaban, سریال افسانه ی سلطان و شبان ، سریال سلطان شبان ، سریال سلطان و شعبان ، سلطان و شبان آهنگ، سلطان و شبان موسیقی، دانلود اهنگ سلطان و شبان ، دانلود اهنگ سریال سلطان و شبان ، فیلم سلطان و شبان، danlod titraj ghadimi serial afsane soltan shaban ba link mostaghim, majmoe telvizioni soltan va shaban be kargardaniye darioosh farhang, serial soltan shaban, mehdi hashemi dar naghshe soltan shirzad shaban, Download the old television series Legend of the King and the Shepherd Direct-TV series "Legend of the King and the Shepherd" directed by Dariush Farhang, serial Sultan and Shepherd, Mehdi Hashemi as King / Shirzad pastors, Afsaneye Soltan Va Shaban, Download titraj Afsaneye Soltan Va Shaban serial tale king and shepherd, king shepherd serial, serial Sultan Shaaban, the King and the Shepherd song, the King and the Shepherd music, download songs King and the Shepherd, and the Shepherd King serial download songs, movies, King and shepherd

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد